top of page

Šetnja kroz puteve vremenske prostoličnosti

JA i TI, jedan i jedan što daju dva, jedan jedini koji rađa drugoga...koji vidi drugog sebe u pogledu na Sebe samoga... Na TI što JA je - vrlo prisno, na minimalnoj točci odstojanja njemu odnosno... JA i JA koji postaju 2 i manifestira se u odnosu kao TI... Kada je TI Ovdje, kada je kraj JA ostaje TI... jer tada u interakciji se dijele kao 2 i 2 i ukazuju na Jednoga...ali kada je TI negdje tamo, više nije nit JA nit TI već nastaje ON...u takvom projiciranju ne dolazi do dijeljenja već do multipliciranja, do zbrajanja...JA i JA, koji ne ukazuju na jednoga, već 1 i 2 pokazuju na trećega... Iz JA i JA tim putem ne nastaje TI već ON, kao zbroj JA i TI...Iz prvoga i drugoga, u velu tajnovitosti iluzije vremena i prostora, rađa se treći i na NJEGA sve se istresava... Kroz veo vremena i prostora, istina se distorzira i uz suglasje JA i JA netko treći se okrivljava... Tako se podsvijest stvara, i jednako tako u vremenu i prostoru točka ulaska u nju ostaje jasno zacrtana. Put u podsvijest se otvara i koristi se na više načina - ili da se tamo otpad neodgovornosti nagomila, ili da se uđe i počisti bakljom zvanom istina. Kada je namjera kukavička tada se JA dalje dijeli... Nezaustavljivo dvoličan - ne priznaje odgovornost, te ju uvijek na druge JA prebacuje. Maskira se u Oni - koji uvijek su krivi, za problem cijeli. Ali ako je hrabrost prisutna, tada baklja znanja podsvijest osvijetljava, i JA se u podsvijesti spaja bez da u njoj dijeli - postaje Mi a ne Oni...zahvaljuje Njima u obliku Vas i kroz vorteks zvan Mi nazad u jednini Sebe nalazi spas. Kroz vorteks vremena i prostora vraća se u Sada. Vraća se iz množenja što jednako i dijeli te postaje svoj prvobitni JA - onaj koji sve jednadžbe obuhvaća, ali uvijek ostaje nepodijeljen - uvijek Ostaje neponovljiv i prvobitan - uvijek Ostaje cijeli!


bottom of page