top of page

Igram Ja - plešeš Ti

Svako Ti je prošlo Ja Kada se preuzima onda se i dijeli Tada Ja i Ti ukazuju na Njega ili Nju a Ono ostaje vječiti upitnik i nikad nije cijeli Zajedno se vrte pa smo Mi Zaborave tko su pa su Vi Uz pomoć Onih vrate sjećanje i budu Svi Isti ko i Ja - potpun i cjeloviti Pleše sve ko Ja sa Ti Ples života koji su Svi Igra nam je "Nisam Ja" Da i ne je tehnika Igra se eonima svim zamislivim putanjama Na kraju početaka ples se u se urušava Sam sa sobom svršava Stapamo se tada svi u vječnoj singularnosti Otkud su i krenule, susretnu se krajnosti Te dvije struje stvarnosti Polova znanih kao Ja i Ti Na početku krajeva igra se osvještava U sjecištima krugova nove pute kreira Formira se novo Ja I prema van tad pogleda Opet vidi novo Ti i krenu novi plesovi Plesovi se zovu Mi Polovi su tonovi U božanskom plesu vječnosti Image by: Nilaya Art


bottom of page